More Activity

224 Visitor Messages

  1. View Conversation
    And I hope that you have been well, too
  2. View Conversation
    Ah its good to hear from you again :3 <3
    Yeah I have been going to NYC a lot lately, and I really am start to learn that I really love NYC :P I'm also going to maryland in january for magfest gonna be my first convention thingy, I'm super excited!
  3. I just got my account back, and I'm very pleased. Ashley! that's one heck of a dream lol. I see you've been busy as well :O
  4. View Conversation
    Hey you :3 I had a weird dream about you this morning >> we were playing on a perfectly functioning PSU private server and we kept hacking through the walls and junk... and you randomly gave me a GREEN gameboy camera and told me that we would use it to voice chat over skype with xD wtf? I have weird ass dreams!
  5. View Conversation
    You're welcome! I don't know why I didn't send it before.
  6. View Conversation
    !!!!!!!!!
  7. View Conversation
    Just FYI everyone in the Phashion group wished you a happy birfday in the group forum (including me).
  8. Thanks Ryno!
  9. View Conversation
    Happy Birthday Terrence
  10. what's happening! long time no see
  11. View Conversation
    Oh hey man.
  12. i know lol I want to create her so badly, and Hazuki, but well, it'll have to wait until i get more time/AC if possible lol
  13. View Conversation
    ...but but but Akari in a swinsuit!
  14. for now, i probably wont. unless they make beasts, i don't think i could at the moment
  15. View Conversation
    Will you be creating any more of your PSU characters besides VX and Moomoo?

    Also, RIP JP PSU ;_;
  16. View Conversation
    ok kool ill try to hit ya up if i see ya. lol
  17. ship 2, but i dont usually play on 20
  18. View Conversation
    hey what ship are you on?
  19. View Conversation
    Time for some angry map!
  20. Thanks Ryno!
Showing Visitor Messages 1 to 20 of 224
Page 1 of 12 123411 ... LastLast
Page 1 of 12 123411 ... LastLast
About VectormanX

Basic Information

Statistics


Total Posts
Total Posts
294
Posts Per Day
0.06
Visitor Messages
Total Messages
224
Most Recent Message
Oct 28, 2014 12:17 PM
General Information
Join Date
Aug 12, 2005
Referrals
0

40 Friends

  1. Adriano Adriano is offline

    ☆Pistol Star★

    Adriano
  2. Ami~ Ami~ is offline

    La Mariposa

    Ami~
  3. Angry_Ryudo Angry_Ryudo is offline

    Female CAST creator

    Angry_Ryudo
  4. Anon_Fire Anon_Fire is offline

    Battle Fiend

    Anon_Fire
  5. Arika Arika is offline

    Love is all ar♥und ♪~

    Arika
  6. Ash1ey Ash1ey is offline

    princess

    Ash1ey
  7. AweOfShe AweOfShe is offline

    死ぬがよい

    AweOfShe
  8. Axion Daevas Axion Daevas is offline

    Realian

    Axion Daevas
  9. Banana_Ann Banana_Ann is offline

    omg its ban!!!!!!i!i!i

    Banana_Ann
  10. beatrixkiddo beatrixkiddo is offline

    Resist/RealLife++

    beatrixkiddo
Showing Friends 1 to 10 of 40
Page 1 of 4 1234 LastLast
Post Areas

Top Areas Of Posting