Search:

Type: Posts; User: Gilliam

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    35
    Views
    1,758

    Better thought up and put together than psu imo....

    Better thought up and put together than psu imo. Too bad it's just for a hand held game system.
  2. T friendly bump

    friendly bump
  3. Replies
    71
    Views
    3,637

    I friend of mine found out that 'shaved' was...

    I friend of mine found out that 'shaved' was censored. So I guess you can't write "I shaved this morning" it would come off as "I %[email protected]# this morning" lol.

    Funny how characters in the story...
  4. Replies
    1
    Views
    323

    bump!

    bump!
  5. Replies
    1
    Views
    323

    Tero / HP restore for sale

    Selling Tero / HP restore. Will take the best offer. feel free to post or send me a PM. Also, can leave me a message in my room's Bulletin board.
  6. Replies
    46
    Views
    1,808

    fixed

    fixed
  7. Ah i see. Must mean the rare map is a hard find...

    Ah i see. Must mean the rare map is a hard find like the sleeping warriors, and neudaiz relics on alpha mission. K thx for info
  8. Yes, Ive been thinking the same thing. Also,...

    Yes, Ive been thinking the same thing.

    Also, Does anyone know what the first spawns on block C gotta be in order to get a Beta S map?
  9. Replies
    39
    Views
    2,065

    Leo and Laia, especialy if u can use resta on em,...

    Leo and Laia, especialy if u can use resta on em, you'll get them nanoblasting once in a while. also they're both FF/hunter so they both use spears/hard hitting weps ect.
  10. damn >< lol anyone interested? oh and thx for...

    damn >< lol

    anyone interested? oh and thx for bump Wolf http://www.pso-world.com/images/phpbb/icons/smiles/icon_smile.gif
  11. Looking to trade 11 metapolymers for 11...

    Looking to trade 11 metapolymers for 11 nanopolymers.

    Also, would trade a gaozoran rod (material)for a carriguine blade, if anyone is interested.
  12. Replies
    3
    Views
    492

    bump

    bump
  13. Replies
    3
    Views
    492

    PM me if you're online if still interested. ...

    PM me if you're online if still interested.





    <font size=-1>[ This Message was edited by: Gilliam on 2007-11-30 14:57 ]</font>
  14. Replies
    3
    Views
    492

    Trading brand new Dori 0/10 for a Doric. must be...

    Trading brand new Dori 0/10 for a Doric. must be 0/10

    If anyone is interested, please post or PM me, any is fine.






    <font size=-1>[ This Message was edited by: Gilliam on 2007-11-28...
  15. Also, what are the drops for the final boxes in...

    Also, what are the drops for the final boxes in the ex mission?
  16. which moatoob ex mission were you doing when u...

    which moatoob ex mission were you doing when u got the tero/wall?
  17. Replies
    1,573
    Views
    91,228

    On 2007-09-18 13:31, landman wrote: Paranormal...

    On 2007-09-18 13:31, landman wrote:
    Paranormal activity on Moatob today. Apparently I was the only one seeing it o.O

    http://img517.imageshack.us/img517/9005/img1095sf3.jpg
    ...
  18. Replies
    41
    Views
    1,957

    Poll: any news about when the ps2/pc servers are...

    any news about when the ps2/pc servers are getting the event?
  19. Replies
    165
    Views
    26,619

    oh so its sorta like the Jao thingy the jaggos...

    oh so its sorta like the Jao thingy the jaggos drop, even though its not rare, its rare due to the rareness of the monster itself
  20. of course I remember lol I was a little in a...

    of course I remember lol I was a little in a hurry to get to the hot springs that day. You guys helped me out alot, thanks!



    I will look more like a RAcast in the expansion heheh
    ...
  21. Yeah!.......dont tell me your Sasuke? if not, how...

    Yeah!.......dont tell me your Sasuke? if not, how do you know about Kireek and Ash? lol

    It looks like some of us have met before and didn't even know it lol.

    be aware, theres another Gilliam in...
  22. heheh ill try it out some time! I think ive...

    heheh ill try it out some time!

    I think ive seen you around crimson. hope I see you again so I can say hi
  23. Thread: Need Help!

    by Gilliam
    Replies
    7
    Views
    369

    please Tsukuyo, stay for a bit longer! im about...

    please Tsukuyo, stay for a bit longer! im about to get online right now! Brother was playing all this time.
  24. Thread: Need Help!

    by Gilliam
    Replies
    7
    Views
    369

    hey Tsukuyo, you going to be on later tonight? I...

    hey Tsukuyo, you going to be on later tonight? I have the same goal as you, so maybe we can both train like crazy! what do you say? im level 40
  25. yeah, ive seen them! but those people are more...

    yeah, ive seen them! but those people are more concentrated in obtaining the Serafi Board than playing around lol.
Results 1 to 25 of 33
Page 1 of 2 1 2