PDA

View Full Version : JP PSO2 Looking for Members ;) [Ship06 / Ken]



Xenchiro
Jun 18, 2015, 10:26 PM
Team MystiX

Hallo liebe Gamer Fans! Wir sind ein kleiner Multi-Gaming-Clan der DEU/ENG sprachige Spieler führt und auf der Suche nach
Neulingen sind! Unsere Ziele sind: !!Teamplay!! ganz wichtig! und Kommunikation! Ich lege sehr viel wert darauf. Sollte ich dich
damit nicht abgeschreckt haben, dann schick eine Bewerbung an clans.de/mystix oder schreib uns direkt an "Clans.de User: Xenchiro od. Aeterna"
Wir sehen uns !

Wir Spielen zurzeit FFXIV und PSO2 JP ! (kommen noch Spiele dazu)

Über mich in PSO2 JP:
Player ID Name: Xenchiro
Player ID: 12607040 (Bei Freund Eingabe Code verwenden für extras)
Current Character: Zicu

Bei Schwierigkeiten mit der Anmeldung / Installation von PSO2 einfach an mich wenden!
Lasst Euch jedenfalls mal blicken auf unsere Homepage und hinterlasst auch Grüße ;)

Gruss,
Team Mystix


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Team MystiX

Dear gamer fans! We are a small multi - gaming clan which is leading GER/ENG speaking Players. We are looking for new Members!
Our goals are:!! Teamplay !! very important! and communication ! Which is very important to me. Should I have not deterred you, send a
application to clans.de/mystix or write to us directly "Clans.de User: Xenchiro or Aeterna"
Cya !

We are Running Games like FFXIV and PSO2 JP ! (more games coming up)

About me:
Player ID Name: Xenchiro
Player ID: 12607040 (for inviting/extra stuff)
Current Character: Zicu

If u need any help with the registration on pso2.jp side or installing the game just aks me!
Please visit our Homepage and Greets are welcome to ;)

Greets,
Team Mystix


clans.de/mystix