Tab Content
No Recent Activity

24 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Hi >__< Sorry, I was just afk eating and when I got back you were already gone
  2. View Conversation
    Where are you then? No time for playing? Or am I on at the wrong time? Or do you take a break from this game, as well? :/

    Okay, nevermind, I just saw your new pics xD
    That suit suits you, lol
    And you snapped a wolfy butt O_o"
    Anyways, take part in my screenshot contest, lol
  3. View Conversation
    *poke* You still alive? :/
  4. View Conversation
    Yeah, I know... sorry, was just joking and didn't mean that seriously xD"
    Too bad we didn't get to take a few pics before they fucked that up ._.
  5. View Conversation
    Well, just means the difficulty level was raised and it requires even more skill now!
    You've been doing amazing screenshots left and right as if it was nothing, anyways!
    You should actually be glad it poses a challenge for you now, lol
  6. View Conversation
    OMG, that about the screenshots really sucks now .__."
  7. View Conversation
    Where'ah dem great picz'a me? Dun tell me ya didn't take some, aftrohll??
  8. View Conversation
    Yeah, I added you, but I don't think you've been on when I was :/
    My User ID is Reiketsu!
  9. View Conversation
    thanks!
  10. View Conversation
    it is alright, if you want to join, then detail is here:
    http://www.pso-world.com/forums/showthread.php?t=201024
  11. View Conversation
    If you are in ship-2. wanna join my team? I got pretty active one running.
  12. View Conversation
    heyaaaaaaa!!! I'm updating pso2, is sooooooo slow arghhh
  13. View Conversation
    btw, just wonder if you already have active team for you for the new content yet?
  14. View Conversation
    Okay, going to search you then next time I get on! Muaha xD
  15. View Conversation
    Most certainly, if you keep this up xD
    What's your in-game name, btw? And are you on ship 02?
    Maybe you can take great pictures of me, as well, lol
  16. View Conversation
    lol... 7000...? OMG xD"
    I kinda never really think about taking screenshots, at least not while on a mission and during fights and the like... *sigh*
  17. View Conversation
    Haha xD Okay! Then unravel all your secret techniques to me! Pwease xD
    Seriously... someone said something similar in the thread already, but one could think you changed the pic-taking key to an easier to reach position on your keyboard and spam it like crazy while playing O__o"
    So do you get those screenshots by accident or are they all masterfully planned, lol
  18. View Conversation
    Seriously, dude... you're the master of screenshotism on this forum!
    Do you take apprentices, lol
  19. View Conversation
    oh well, we can say that it sucks living with your parents XD!
  20. View Conversation
    hihi! I don't have internet in my home, that's why the other day I was suddenly disconnected, well, I hope you enjoyed killing dragons xD see you! (I hope so, I want internet back xD)
Showing Visitor Messages 1 to 20 of 24
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Sephirah

Basic Information

About Sephirah
Location:
Austin, TX

Signature


Images cannot exceed 180 pixels in height. The image in your signature was 267 pixels tall.

Statistics


Total Posts
Total Posts
366
Posts Per Day
0.11
Visitor Messages
Total Messages
24
Most Recent Message
Oct 26, 2012 06:59 AM
General Information
Last Activity
Sep 18, 2013 12:32 AM
Join Date
Jul 31, 2012
Referrals
0

9 Friends

  1. brian3000 brian3000 is offline

    The One and Only

    brian3000
  2. Ce'Nedra Ce'Nedra is offline

    Wielder of the Neiclaws

    Ce'Nedra
  3. Meena09 Meena09 is offline

    Rappy Hunter

    Meena09
  4. MJX504 MJX504 is offline

    Rappy Hunter

    MJX504
  5. mommy_cornelia mommy_cornelia is offline

    Calamity from the Skies

    mommy_cornelia
  6. Penelo-chan Penelo-chan is offline

    かわいい

    Penelo-chan
  7. Poemi Poemi is offline

    Rappy Killer

    Poemi
  8. Totori Totori is offline

    Adventurer of Arland

    Totori
  9. [Ayumi] [Ayumi] is offline

    Psychotic Asian Goth Girl

    [Ayumi]
Showing Friends 1 to 9 of 9
Post Areas

Top Areas Of Posting